جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آب و هواي آنتاليا در نوروز

آب و هواي آنتاليا در نوروز

براي كسايي كه در نوروز با تور آنتاليا سفر مي كنن اطلاع از آب و هواي آنتاليا مهمه به همين دليل در اين مطلب به برسي آب و هواي مناطق مختلف انتاليا مي پردازم . دلايل اصلي سفر گردشگران به مناطقي مانند لارا سيده و بلك و كمر ساحلي بودن اين شهر ها و استفاده از تفريحات ساحلي و آبيه. آب و هواي آنتاليا در نوروز نسبت به شهرهاي ديگر تركيه بهتره و گردشگران بيشتر اين شهر رو انتخاب ميكنن . در واقع در ايام نوروز اين شهر كاملا توريستي ميشه در پاراگراف هاي بعدي به برسي آب و هواي اين مناطق در فروردين مي پردازيم.
http://antalya-tour.com

آب و هواي آنتاليا در نوروز

http://antalya-tour.comآب و هواي لارا آنتاليا در ايام نوروز :

ماه مارس در ساحل لارا آنتاليا ، آغاز بهار است و با پشت سر گذاشتن سردترين روزهاي زمستان به پيشواز روزهاي گرم مي رويم . متوسط هواي مارس °۱۳ سانتيگراد است و دماي آب دريا °۱۶ است . با كاهش بارندگي و افزايش روزهاي آفتابي روبرو مي شويم . شانس روزهاي آفتابي در اين ماه ۳۲% است و احتمال بارندگي ۲۶% و احتمال وزش باد ۲۰ % مي باشد . هرچه به پايان ماه مارس نزديكتر ميشويم هواي لارا گرمتر مي شود . در اواخر اين ماه سال تا حدود ۱۲ ساعت در روز آفتاب خواهيم داشت .

http://antalya-tour.com

http://antalya-tour.comآب و هواي بلك آنتاليا در ايام نوروز :

همانطور كه مي دانيد بلك زيبايي منحصزبفردي دارد و شيك ترين هتل هاي آنتاليا در بلك واقع شده اند . در ماه مارس در بلك آنتاليا ، هوا به آرامي شروع به گرم شدن مي كند . دماي هواي متوسط °۱۳ سانتيگراد است بطور كلي ميانگين حداكثر دما °۱۸ و ميانگين حداقل دما °۸ سانتيگراد مي باشد . بالاترين درجه حرارت ثبت شده براي ماه مارس بلك  °۲۸ كمترين دما   ° ۰ سانتيگراد بوده است . بعبارتي در بلك شبها براي بيرون رفتن بايد لباس گرم بپوشيد . دماي آب دريا °۱۷ است و هنوز براي شنا كردن سرد است و معمولا كساني كه قصد استفاده از تفريحات آبي را دارند ، ماه مارس به بلك  كه از مناطق توريستي آنتاليا ست ، سفر نمي كنند . در طول روز ۱۰ ساعت تابش آفتاب دارد و احتمال روزهاي آفتابي ۱۴% ، احتمال روزهاي باراني ۳۵% و احتمال روزهاي ابري ۴۹% مي باشد .

http://antalya-tour.com

آب و هواي آنتاليا در نوروز

http://antalya-tour.comآب و هواي كمر آنتاليا در ايام نوروز :

آب و هواي كمر در ماه مارس براي شيرجه زدن در آب زياد مناسب نيست اما بعضي روزها آب دريا بحدي گرم مي شود كه همه را به ساحل مي كشاند . در تمام ايام مي توانيد از تور كشتي لذت ببريد و ناهار خود را در كشتي ميل نماييد و به بازديد از جاهاي ديدني اين منطقه مثل بندر قديمي ليكيا ، دروازه هادريان و حمام رومي برويد . ميانگين حداقل دماي كمر در شب °۸ و و حداكثر دما °۱۹سانتيگراد مي باشد . بطور كلي در ماه مارس ۱۰ ساعت در روز آفتاب داريد و ميانگين دما °۱۲ مي باشد و دماي آب دريا °۱۶ سانتيگراد است . احتمال روز باراني ۲۵% است و احتمال وزش باد ۱۴ % است .

https://antalya-tour.com

شهر زيباي كمر

http://antalya-tour.comآب و هواي سيده آنتاليا در ايام نوروز :

دماي هوا در سيده آنتاليا در ماه مارس به مراتب گرمتر از ژانويه و فوريه مي باشد .  متوسط ​​دماي هوا °۱۳ سانتيگراداست كه نسبت به فوريه ۲ درجه افزايش داشته است . گرمترين دما در سيده در ماه مارس °۱۸ در ظهر و °۸ سانتيگراد در طول شب گزارش شده است .  دماي آب دريا °۱۷ سانتيگراد است  و هنوز نسبتا براي شنا ، سرد ميباشد اما در سواحل شني سيده ميتوان تفريحات ديگري مثل جت اسكي و چتربازي را تجربه كرد . احتمال بارش ۹ روز در ماه مارس است . شما در روزهاي آفتابي ، حداقل ۱۰ ساعت تابش آفتاب داريد كه مي توانيد براي گردش و خريد و يا تورهاي مختلف مثل تور كشتي و … از آن استفاده كنيد . گردشگران بيشتر در ماه مارس براي برنامه هايي غير از شنا مثل بازديد از ديدني هاي آنتاليا مثل آمفي تئاتر يوناني  ، شب زنده داري ، كوهنوردي ، دوچرخه سواري و … به اين شهر سفر مي كنند .

http://antalya-tour.com

شهر زيباي سيده در آنتاليا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.