سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

هتل هاي لوكس بالي براي نوروز 96

اقامتي راحت در هتل هاي رويايي بالي

 

بالي جزيره اي كوچك در كشور اندونزي مي باشد اين شهر به دليل پيشينه غني ، داراي ديدني هاي بسياري است كه بازديد از همه آن ها زمان زيادي مي طلبد .هتل هاي بالي نيز از تنوع زيادي برخوردارند تا پاسخگوي تمام مسافران با هر بودجه و شرايطي باشند كه هتل هاي ۵ ستاره بالي با ارائه خدمات و امكانات با كيفيت توانسته خود را در ميان گزينه هاي مناسب براي اقامت گردشگران مطرح سازد. خالي از لطف نيست اگر قصد شركت در تور بالي را داريد اين مطلب را مطالعه كنيد.

 

 

 

 

 

هتل هاي 5 ستاره  بالي

 

 

 

 هتل هاي رويايي بالي

 

 

 

 

 

 

 

 

1) هتل 5 ستاره پولمن بالي

 

هتل پولمن (Hotel Pullman Bali) يكي از هتل هاي 5 ستاره جزيره بالي مي باشد كه بين سواحلي همچون ساحل كوتا و لگيان واقع شده است و داراي 381 اتاق لوكس و جهز با امكاناتي از جمله : سيستم تهويه مطبوع و حمام شخصي،اتو و ميز اتو، چاي ساز، ميني بار، قهوه و چاي در اتاق، حمام، يخچال فريزر، حوله و ملافه اضافه، كاناپه تخت خواب شو، اتاق نشيمن جدا، بالكن، ميز تحرير، كيت لوازم بهداشتي و ... مي باشد.

 

 

 

 هتل هاي رويايي بالي

 

هتل هاي بالي براي نوروز 96

 

 

 

2) هتل 5 ستاره گرند حيات بالي

 

هتل گرند حيات در منطقه نوسادوا واقع شده است و در بين گردشگران با اسم مستعار قصر آبي شناخته مي شود و تنها 12 كيلومتر با فرودگاه بين المللي Ngurah Rai فاصله دارد و با 648 اتاق و سوئيت  آماده ي پذيرايي از مسافران عزيز مي باشد و امكانات اين هتل 5 ستاره شامل: 5 استخر فضاي باز، سالن ورزشي مجهز، 8 رستوران و پاركينگ رايگان ،زمين گلف ،مركز تناسب اندام ،اجاره دوچرخه ،كافه و …مي باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل هاي بالي براي نوروز 96 هتل هاي رويايي باليهتل هاي 5 ستاره  بالي

 

 

 

3) هتل 5 ستاره مليا بالي

 

هتل مليا در نزديكي ساحل زيباي كوتا و جاذبه هاي گردشگري بالي واقع شده است.داراي ساحل اختصاصي مي باشد و اطراف هتل نيز فضاي سرسبز و محوطه وسيعي دارد.از ويژگيهاي خاص اين هتل كه از جديد ترين هتل هاي ۵ ستاره بالي ست كه داراي رستوران هاي متعددي است كه با دكوراسيون زيبا و كيفيت عالي پذيراي مسافرين ميباشند.از جمله اين رستوران ها مي توان به رستوران هاي اندونزيايي ، آسيايي و ... اشاره كرد.

 

 

 

منبع : http://www.xn--mgbb9ftz.com

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.