پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سفر به نگين آفريقا در نوروز

جاذبه هاي توريستي مالديو

 

افرادي كه به كشور مالديو علاقه دارندحتي اگر تا به حال ، تور مالديو نوروز 96 نرفته باشند، ميدونن كه مالديو كوچكترين كشور آسيايي به شمار مي آيد كه بيشتر بواسطه جاذبه هاي طبيعي،رداب هاي صاف و زلال و كم عمق فيروزه اي رنگ، سواحل زيبا با شن هاي سفيد، سفر باقايق هاي تفريحي و هواپيماهاي دريايي، ورزشهاي آبي مورد استقبال گردشگران عزيز قرار گرفته است.  در اين مبحث به معرفي جاهاي ديدني مالديو پرداخته ايم. تا در صورت سفر به مالديو از آن ها ديدن كنيد.

 

 

 

 مكان هاي ديدني مالديو نوروز 96

 

 

 

جاذبه هاي توريستي مالديو

 

 

 

1) مسجد جامع ماله

 

مسجد جامع يا مسجد السلطان يكي از مشهورترين مساجد شهر مالديو مي باشد كه در سال 1656 ميلادي براي مسلمين بنا شد و حدودا 5000 نفر مي توانند بصورت همزمان در اين مسجد نماز بخوانند و از بالاي شهر مالديو مي توانيد گلدسته هاي طلايي اين مسجد را ببينيد.

 

 

 

تور مالديو نوروز 96

 

 



 مكان هاي ديدني مالديو نوروز 96

 

 

 

 2) موزه ملي مالديو

 

موزه ملي يكي از جاذبه هاي گردشگري در مالديو ست كه در نزديكي پارك سلطان ساخته شده است و اشياهايي همچون جواهرآلات گرانبهاي سلطنتي، لباس هاي تاريخي و ارزشمند و سنگ هاي قيمتي در اين موزه نگهداري مي شود كه هركدام از ايتن اشيا نشانگر تاريخ و فرهنگ كشور مالديو مي باشد و به دو منظور اين موزه در تاريخ 19 نوامبر 1952 افتتاح شد 1: حفظ و نگهداري از فرهنگ ملي و بومي 2 : برانگيختن حس ملي و ميهني

 

 

 

تور مالديو نوروز 96

 

 

 

تور مالديو نوروز 96

 

 

3) مولي آگه مالديو

 

مولي آگه در سال 1906 قبل از شروع جنگ جهاني اول ساخته شد و قبلا مقر حكومتي مالديو بوده است كه امروزه ظاهر قديمي و محلي خود را حفظ كرده است و بعنوان يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري مالديو به شمار مي آيد.

 

 

 

منبع : http://xn--mgbb9ftz.com/

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.