جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تور نوروز 96 با تور قبرس

 

 

همانطور كه مي دانيد نوروز نزديك است و زمانش رسيده از مشكلات زندگي فارغ شويم. همين حالا تصميم بگيريد و با ثبت نام در تور قبرس زندگي خود را از يكنواختي خارج كنيد.

 

} ميخواهيد سفري دلپذير با تجربيات فراموش نشدني رقم بزنيد؟ ديدنيها و تفريحات زيادي در جزيره زيباي قبرس وجود دارد.|سواحل، آب و هوا و ديدنيهاي قبرس هر ساله گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند}    جزيره زيباي قبرس تركيبي از جاذبه هاي تاريخي و طبيعي را ارائه مي كند و شما را شگفت زده مي كند در صورتي كه ميخواهيد در تور نوروز قبرس 96 خاطره خوبي از سفرتان داشته باشيد، خالي از لطف نيست كه اين مطلب را هم مطالعه كنيد.

 

 

 

تور نوروز 96 با تور قبرس

 

 

 

آبشار كادونياي در جزيره قبرس

 

آبشار كالدونياي واقع در ميان جنگل هاي سرسبز در نزديكي روستاي پلترس در كوهستان خيره كننده و نفسگير ترودوس مي باشد كه براي رسيدن به آن حدود 3 كيلومتر از مناظر زيبا بايد عبور كنيد. اين آبشار بهترين گزينه براي فصل تابستان مي باشد كه ميتوانيد از سايه درختان استفاده كنيد  تور نوروزي قبرس فرصتي فوق العاده است تا با طبيعت ارتباط برقرار كنيد.

 

 

 

تور قبرس شمالي نوروز 96 تجربه اي به ياد ماندني

 

 

 

تجربه دو فرهنگ در نيكوزياي شمالي و جنوبي

 

نيكوزيا تنها پايتخت در دنياست كه به دو نيم تقسيم شده، بخشي از شهر به قبرس ترك و بخشي ديگر به قبرس يونان تعلق دارد. نيكوزيا پايتخت قبرس به دو بخش قبرس شمالي ترك و قبرس جنوبي يونان تقسيم شده است. جاذبه هاي گردشگري نيكوزيا ارزش بازديد را دارد و اوقاتي شاد و بي نظير براي شما رقم مي زند.

 

 

 

تور نوروز 96 با تور قبرس

 

 

 

گشت و گذار در پافوس باستان

 

پافوس يك شهر ساحلي در جنوب غربي قبرس، به دو بخش پافوس قديم و پافوس جديد دسته بندي مي شود.. زادگاه آفروديت، الهه يوناني عشق و زيبايي، در پافوس قديم قرار دارد!

 

 

 

تور قبرس شمالي نوروز 96 تجربه اي به ياد ماندني

 

 

 

ساحل زيباي آفروديت در قبرس

 

ساحل آفروديت يكي از معروف ترين سواحل جزيره قبرس مي باشد كه بر اساس افسانه هاي محل پيدايش الهه حامي قبرس بوده است.

 

 

 

5 جاذبه گردشگري قبرس براي تور نوروز 96

 

 

 

تفريحگاه سانتا مارينا در قبرس

 

اگر به صورت خانوادگي به قبرس سفر مي كنيد، سنتا مارينا بهترين گزينه براي شما مي باشد..   در اين منطقه تفريحي قبرس يك موزه، طبيعت زيبا و تورهاي ماجراجويي در اختيار گردشگران قرار مي گيرد

 

 

 

 

 

منبع : http://xn--ngbsg1d.net/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.