سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

هزينه رفت و آمد در آنتاليا

هزينه رفت و آمد در آنتاليا

قبل از سفر با تور آنتاليا بهتر است با هزينه رفت و امد در اين شهر نيز آشنا شويد و اطلاعاتي در رابطه با رفت و آمد در آنتاليا به دست بياوريد. كرايه تاكسي در آنتاليا نسبتا بالاست و آشنايي با تمام وسايل نقليه اين شهر ، براي راحتي در تردد به شما كمك بسياري خواهد كرد . در انتاليا اكثر هتل هاي آنتاليا در منطقه كنيالتي واقع شده اند كه خارج از منطقه مركزي آنتالياست . گردشگران مرتبا براي خريد ، بازديد از موزه ها و … به مركز شهر رفت و آمد دارند .
http://antalya-tour.com

بهترين مراكز خريد آنتاليا

http://antalya-tour.comكرايه تاكسي در آنتاليا

براي رفت و آمد در آنتاليا ، مي‌توانيد تاكسي بگيريد كه نسبتا گران است ؛ گاهي چهار يا پنج برابر قيمتي است كه براي همين مسافت در ايران مي‌پردازيد .  ايستگاه تاكسي در آنتاليا  فراوان است ، همه تاكسي ها در آنتاليا به رنگ زرد هستند و كرايه تاكسي بر حسب مسافت طي شده تعيين مي شود . نرخ اوليه اي كه براي ورود به تاكسي بايد بپردازيد 2 دلار مي باشد  و پس از طي يك مسير ۱۰ كيلومتري در حدود ۲۰ الي ۳۰ دلار با توجه به وضعيت ترافيك مي بايست پرداخت نمود . كرايه ها  از دوازده شب تا ۶ صبح ، يك و نيم برابر هم بيشتر مي‌شود . راننده‌ هاي تاكسي‌ معمولاً قبول مي‌كنند كه توريست‌ها را در شهر بچرخانند و بجز كرايه ، پول بنزين را هم مي‌گيرند !!  البته اگر هزينه‌اش مهم نباشد ، ديدن تمام شهر از نزديك ، لذت خاصي دارد .

http://antalya-tour.com

هزينه رفت و آمد در آنتاليا

http://antalya-tour.comكرايه دلموش در آنتاليا

آنتاليا دولموش هم دارد . دولموش در لغت به معني پر شده است و ممكن است يك تاكسي هاي ون يا ميني‌بوسي باشد كه در مسير معين حركت مي‌كند . دولموش‌هاي آنتاليا منتظر پر شدن نمي‌مانند و سر وقت حركت مي كنند اما ممكن است در طول مسير ، براي مسافر سوار كردن زياد معطل كنند . ميني‌بوس‌هاي آنتاليا به غير از مبدأ و مقصد ، اسم ايستگاه‌هاي مياني را نيز روي شيشه‌شان نوشته‌اند .  كرايه هر نفر براي استفاده از ون يا ميني بوس در آنتاليا ، 4 ليره ترك است .

http://antalya-tour.com

هزينه رفت و آمد در آنتاليا

http://antalya-tour.comكرايه اتوبوس شهري در آنتاليا

استفاده از اتوبوس ، بهترين و راحت ترين روش براي دسترسي به اكثر نقاط آنتالياست . اتوبوس‌هاي آنتاليا ، شهر را به خوبي پوشش مي‌دهند و كرايه‌هايشان هم ارزان است .  بيشتر اتوبوس‌ها تهويه و تلويزيون هم دارند . براي رفتن به فرودگاه آنتاليا نيز ميتوانيد از اين وسيله نقليه استفاده كنيد اما بايد يادآوري كنم كه بايد براي رفتن به فرودگاه بايد خط عوض كنيد و در مجموع دو اتوبوس سوار شويد . كرايه اتوبوس در آنتاليا 1.8 ليره ترك است و براي رفتن به فرودگاه بايد ۳٫۶ لير بپردازيد و تقريبا يك ساعت در راه باشيد . اين مورد يكي از مهم ترين موارد صرفه جويي در هزينه رفت و آمد در آنتالياست.

http://antalya-tour.com

هزينه رفت و آمد در آنتاليا

http://antalya-tour.comكرايه تراموا در آنتاليا

يك خط تراموا در آنتاليا  وجود دارد كه در خيابان يكطرفه ايشيك لار بموازات خيابان جمهوريت حركت مي كند . بيشترين فروشگاهها و فست فودهاي آنتاليا نيز در اين خيابان قرار دارند . تراموا آنتاليا هديه‌ي شهر نورنبرگِ آلمان به آنتاليا است و احتمالا تجربه‌ي جالبي است كه سوار ترامواي قديمي‌ شويد . تراموا از موزه‌ي آنتاليا كه ميراث پنج‌هزارساله‌اي از سكه‌ها و فرش‌ها و سفال‌ها را نمايش مي‌دهد ، شروع به حركت مي‌كند و به منطقه‌ي قديمي كاله‌ايچي مي رسد بعبارتي مسير بين ساحل غربي كني‌آلتي و موزه‌ آنتاليا را در ٣٠دقيقه طي مي كند . كرايه تراموا در آنتاليا تنها  ۲ ليره ترك است و در طول سفر با آن  منظره‌اي تماشايي از زيباترين ديدني‌هاي آنتاليا پيش رويتان قرار مي دهد .

http://antalya-tour.com

هزينه رفت و آمد در آنتاليا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.