جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بهترين وقت سفر به آنتاليا

بهترين وقت سفر به آنتاليا

The best time to travel to Antalya

آنتاليا داراي آب و هواي مديترانه اي مي باشد تابستان هاي آفتابي و زمستان هاي معتدل و گاه باراني .سواحل آنتاليا از فروردين تا آبان براي شنا مناسبند. بيش از ۳۰۰ روز در سال، هوا آفتابي است در واقع از اواسط آوريل تا نوامبر . و براي كساني كه به آب و هواي باراني علاقه مندند و تور آنتاليا را انتخاب كرده اند. ماه آوريل به آنتاليا سفر كنيد و از باران و آب و هواي معتدل لذت ببريد.ماه ارديبهشت، وقتي كه گرماي هوا نفس آدم را بند نمي‌آورد و در عين حال، حمام آفتاب هم مي‌شود گرفت، بهترين وقت رفتن به آنتاليا ست. در تور آنتاليا ما شركت كنيد تا سفري فراموش نشدني براي شما رقم بزنيم در پاراگراف هاي بعدي به توضيحات بيشتري در مورد آنتاليا مي پردازيم.
http://antalya-tour.com

بهترين وقت سفر به آنتاليا

http://antalya-tour.comبهترين وقت سفر به آنتاليا را شما انتخاب كنيد :  آنتاليا شهر ساحل و درياست؛ روزهاي درخشان، مثل خورشيد و شب‌هاي آرام شبيه به مديترانه؛ شهري با جمعيت جوان كه اولين سكونت‌گاه‌هاي انساني تركيه را در خود دارد؛ شهر هيجان بازي‌هاي آبي و رستوران‌ها و كافه‌هاي سنگي.هواي آنتاليا در طول سال تغيير چنداني نمي‌كند، بيشتر روزها گرم و شرجي است. زمستان‌ها كمي خنك‌تر مي‌شود و چند روزي باران مي‌بارد. بهترين زمان مسافرت به آنتاليا به اين بستگي دارد كه شما هواي آفتابي را مي پسنديد يا هواي باراني.

weather_in_antalya_turkey_1-qpr

http://antalya-tour.comآنتاليا شهر ورزش‌هاي دريايي مثل موج‌سواري، اسكي روي آب و قايق‌راني است. تور رافتينگ آنتاليا ، سوار شدن بر قايق‌هاي بادي و حركت بين رودخانه‌ي خروشان رافتينگ است. تور كشتي هم از مسافران با غذاها و نوشيدني‌هاي مختلف و موسيقي زنده، روي درياي مديترانه پذيرايي مي‌كند. در هر دوي اين تورها، توقف‌هاي كوتاهي هست براي اين‌كه از روي صخره‌ها توي آب شيرجه بزنيد و بهترين هيجانات را تجربه كنيد! در بهار و تابستان كه بهترين وقت سفر به آنتاليا ست اين تورهاي جذاب آنتاليا را تجربه كنيد .

http://antalya-tour.com

تور رافتينگ آنتاليا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.