پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

شهر زيباي بلك در آنتاليا

شهر زيباي بلك در آنتاليا

Belek Antalya

شهر بلك آنتاليا منطقه اي خوش آب و هوا و ساحلي است كه سالانه گردشگران تور آنتاليا را به خود جذب مي كند. اين شهر كه با آنتاليا فاصله زيادي ندارد.مكان خوبي براي تجربه تفريحات آبي ست . البته بهترين زمينهاي گلف تركيه در اين منطقه خوش آب و هوا قرار دارد و بازيهاي فوتبال و تنيس نيز در اين شهر برگزار مي شود . تفريحات آنتاليا در اين شهر بسيار زياد و متنوع است .شهر بلك داراي آب و هواي بسيار عالي با ۳۰۰ روز هواي آفتابي آب تميز و شفاف در طول سال مي باشد. بلك به بهشتي براي گردشگراني كه به دنبال مكاني زيبابا هتلهاي ۵ ستاره و امكانات تفريحي بسيار لوكس مي باشند تبديل شده است.
http://antalya-tour.com

شهر زيباي بلك در آنتاليا

منطقه بلك در ساحل آك دنيز و در ۳۰ كيلومتري شهر آنتاليا واقع شده است. در ساحل ۱۷ كيلومتري بلك هتل هاي و تاسيسات مدرن فراواني از سال ۱۹۹۰ تا به امروز احداث گرديده اند. فاصله بلك از پارك ملي كورشونلو ۲۰ كيلومتر مي باشد.جمعيت بلك ۹٫۷۸۱ نفر مي باشد. راه رسيدن به منطقه بلك بسيار آسان و بهترين راه آن از شهر آنتاليا مي باشد. منطقه توريستي بلك تا ۲۰ سال پيش از اين ناشناخته شده بود ولي با افزايش سرمايه گذاري ها و توسعه سرويسهاي توريستي در اين منطقه به همت وزيرگردشگري تركيه امروزه بلك به يكي از قطبهاي توريستي تركيه و حتي در سطح دنيا مبدل گشته است.

http://antalya-tour.com

شهر زيباي بلك در آنتاليا

امروزه در منطقه بلك ۴۷ هتل و مركز گردشگري و گلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهاي منطقه بلك در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت مي باشد. ۱۰ عدد زمين گلف با تمامي امكانات در عالي ترين سطح ممكن در منطقه بلك وجود دارد. ۲ زمين گلف در بهترين سطح ممكن نيز در حال سرمايه گزاري و ساخت مي باشند. بعد از اتمام اين دو مركز تعاد تختهاي منطقه بلك به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسيد.در بلك ۵۰ زمين فوتبال، ۲۰۰ زمين تنيس آماده ارائه خدمت به ورزشكاران آماتور و سطح حرفه اي مي باشد.در بلك سالنهاي كنفرانس زيادي با تمامي امكانات لازم براي برگزاري انواع جلسات و گردهمائي ها و برگزاري هر نوع جشن و عروسي مهيا مي باشد.مسئولين منطقه بلك به توريسم زيبائي و سلامتي نيز اهميت فراواني قائل شده اند و نتيجه اين تفكر جذب سرمايه گذاران اين نوع توريسم با احداث زيرساختهاي توريسم سلامتي و زيبائي در منطقه بلك اين نقطه از تركيه را بهترين مكان براي توريسم زيبائي و سلامتي مبدل ساخته اند.بلك تنها منطقه توريستي نمي باشد در عين حال جاذبه هاي فراوان طبيعي اين منطقه زبانزد خاص و عام مي باشد. در بلك ۵۷۴ گونه گياهي تاكنون شناسائي شده است. ۲۹ گونه گياهي موجود در بلك تنها در تركيه و ۱ گونه گياهي در دنيا فقط در بلك يافت مي شود.

http://antalya-tour.com

شهر زيباي بلك در آنتاليا

در كجاي بلك بمانيم؟

منطقه بلك در فاصله ۵۰ دقيقه اي از شهر Anatlya واقع شده است. هتل هاي لوكس و ۵ ستاره بلك نام ور مي باشند. براي انتخاب هتل در بلك هتل هاي به گونه اي احداث شده اند كه امكانات يك شهر كوچك را در خود جاي داده اند. با انتخاب هر هتل نيازي به رفتن به داخل شهر نيست. خدمات هتلي بلك به صورت ۱۲ ماهه مي باشد و در ماهها آگوست و جولاي پرترافيك ترين ماهها از نظر تكثر توريستها در منطقه مي باشد.

http://antalya-tour.com

شهر زيباي بلك در آنتاليا

پاراگلايدر در بلك

چتر بازي در دريا يكي از هيجان انگيزترين ورزشها و تفريحات است كه تمام اعضاء خانواده مي توانند با آرامش و خيال راحت بدون هيچگونه ترس و واهمي آن را انجام دهند و از آن لذت ببرند.از بالاي آبها و بوسيله اين چترها شما مي توانيد مناظر بسيار زيبائي از بلك و آنتاليا را بر فراز آبهاي زيباي مديترانه تماشا كنيد.

http://antalya-tour.com

شهر زيباي بلك در آنتاليا

رافتينگ در بلك

يكي از زيباترين و مهيج ترين تفريحات در تركيه و مخصوصا اطراف آنتاليا و يا منطقه بلك برنامه قايق سواري بر روي امواج خروشان رودخانه و يا به عبارتي  رافتينگ مي باشد كه داراي هيجاني بسيار زياد مي باشد كه آدرنالين بسيار زيادي را در رگهاي شما ترشح خواهد نمود.رودخانه كاپروسي كه از رشته كوههاي توروس در تركيه سرچشمه مي گيرد يكي از بهترين مكانها براي اين ورزش و تفريح مهيج مي باشد.كاپروسي يكي از بخشهاي منطقه جنگلي در بلك مي باشد كه داراي ۳۶۰۰۰ هكتار مساحت مي باشد كه علاوه بر زيبائي رودخانه داراي انواع پوشش جنگلي با حيوانات متعدد همچون گوزن خرس بز گرگ خرگوش و ساير انواع حيوانات اهلي و وحشي مي باشد كه به زيبائيهاي ورزش رافتينگ اضافه مي كند.

http://antalya-tour.com

تور رافتينگ آنتاليا

گلف در بلك

بدون شك بلك بهشت گلف بازان مي باشد زيرا بهترين زمينهاي گلف تركيه و دنيا در اين منطقه قرار گرفته است.در منطقه بلك امكاناتي در سطح عالي و حرفه اي براي ورزش گلف فراهم گرديده است. به طوريكه ۱۲ ماه از سال در بلك مي توانيد به ورزش مفرح گلف بپردازيد. بلك طي سالهاي گذشته با سرمايه گذاري در امكانات تاسيسي گلف و تنيس زبان زد دنيا شده است. در بلك ۱۰ زمين گلف در سطح استاندارد و ۱۴ زمين تنيس استاندارد موجود مي باشد. تمام زمينهاي تنيس و گلف در سطح استانداردهاي بين المللي بوده و در جذب توريستها از اقصي نقاط دنيا عامل مهمي مي باشند.

http://antalya-tour.com

شهر زيباي بلك در آنتاليا

از مهمترين زمينهاي گلف بلك مي توان موارد زير را برشمرد:

۱- ANTALYA GOLF 18+18 DELİK 2 SAHA ÜÇKUM TEPESİ

۲-NATIONAL GOLF 18+9 DELİK 1 SAHA ÜÇKUM TEPESİ

۳-KAYA EAGLES GOLF 18 DELİK 1 SAHA ÜÇKUM TEPESİ

۴-TAT GOLF 27 DELİK 1,5 SAHA ÜÇKUM TEPESİ

۵-CARYA GOLF 18 DELİK 1 SAHA TAŞLIBURUN MEVKİİ

۶-SUENO GOLF 18+18 DELİK 2 SAHA TAŞLIBURUN MEVKİİ

۷- CORNELİA GOLF 27 DELİK 1,5 SAHA İSKELE MEVKİİ

۸-THE MONTGOMERİE MAX ROYAL GOLF CLUB 18 DELİK 1 SAHA İSKELE MEVKİİ

۹-GLORİA GOLF 18+18+9 DELİK 2,5 SAHA ACISU MEVKİİ

۱۰-NOBİLİS 18 DELİK 1 SAHA ACISU MEVKİİ

http://antalya-tour.com

شهر زيباي بلك در آنتاليا

فوتبال در بلك

تا به امروز در منطقه بلك تيمهاي ملي كشورهاي نظير روسيه، آلمان، مجارستان، روماني و … در فصول آمادگي قبل از شروع ليگ بوده اند. وضعيت اقليمي مناسب بلك براي تمرينات فوتبال و زيرساخت فراهم شده براي ورزش و صنعت فوتبال سبب انتخاب تيم هاي اينچنيني براي كمپ در بلك بوده است. از ديگر تيم هاي باشگاهي كه در بلك بوده اند مي توان تيم هاي گالاتاسراي، بشيكتاش، ترابزون، كارتال اسپور، اسپراتاپراگ مسكو، ريزه اسپور، آداناسپور، بورسا اسپور و … را نام برد.

http://antalya-tour.com

شهر زيباي بلك در آنتاليا

سواحل بلك

ساحل معروف شهر بلك با نام خود شهر بلك ساحلي است پوشيده از هتلهاي پر زرق و برق و از كم ستاره تا پر ستاره كه تبديل به محلي بسيار لوكس براي جويندگان سواحل زيبا و شيك است . اين ساحل  شني طلائي داراي ۱۶ كيلومتر طول ميباشد كه داراي آبهاي آرام و امن و محلي بسيار مناسب براي بازي كودكان و حتي تفريح بزرگترها مي باشد و شما مي توانيد انواع تفريحات آبي مانند قايق سواري جت اسكي گلايدر غواصي و غيره را در اين محل انجام دهيد.بيشتر هتلهاي اين ساحل به صورتall-inclusive  مي باشد و در زمينه غذا و نوشيدني شما هيچگونه مشكلي را نخواهيد داشت. با وجود امكانات تفريحي و اقامتي بسيار زياد و پاركهاي كودك متنوعي كه در اين ساحل وجود دارد شما هيچگونه مشكلي را براي سرگرم كردن كودكان و ياحتي همراهان بزرگ خود نخواهيد داشت.

http://antalya-tour.com

شهر زيباي بلك در آنتاليا

ساحل كينيالتي

اين ساحل مشهور كه جزء گروه پرچم آبي اروپا يا همان سواحل تميز و تحت كنترل مي باشد در غرب منطقه سيده و آنتاليا قرار گرفته است.اين ساحل ۷ كيلومتري پوشيده از سنگ ريزه و داراي آبي تميز و پاك مي باشد كه رشته كوه ۳۰۰۰ متري نزديك آن به زيبائيهاي اين منطقه افزوده است.آب اين منطقه نسبت به ساير سواحل منطقه به علت عبور جريانهاي آبي در زير دريا نسبت به ساير نواحي از درجه كمتري يرخوردار است و باعث شده است كه جمعيت بيشتري را به خود جلب كند.اين ساحل زيبا به راحتي بوسيله خطوط تراموا اتوبوس و تاكسيهاي خطي از آنتاليا براي پايان هفته ها قابل دسترسي مي باشد.

سواحل شرقي و غربي

اين ساحل چند منظوره علاوه بر مدرن بودن و منتفع بودن از امكانات مدرن سواحل توريستي در كنار خود داراي آثار تاريخي زيبائي براي ديدن مي باشد كه باعث جلب نظر گردشگران تاريخي نيز به اين منطفه گرديده است زيرا شما در كنار ساحل و امكانات دريائي از معبد تاريخي آپولون نيز مي توانيد بازديد داشته باشيد.اين منطقه بوسيله ۲ ساحل شني كه به ساحل شرقي و غربي موسوم است احاطه گرديده است اين ۲ ساحل در نزديكي يكديگر قرار دارند اما ساحل غربي به علت آبهاي كم عمق آن بيشتر مورد توجه مردم و گردشگران است.در هر دو ساحل شما مي توانيد با طيف وسيعي از مجموعه تفريحات ساحلي و آبي مانند چترهاي كششي با قايق اسكي روي آب قاايق سواري كاياك سواري جت اسكي و ساير امكانات مواجه باشيد تا روز شما را پر از هيجان كند.

مراكز زيبائي و سلامتي بلك

مراكز درماني و سلامتي كه بر پايه آبهاي شفاء بفش صورت مي گيرد در منطقه بلك موجود مي باشد. توريسم زيبائي و سلامتي در منطقه توريستي بلك در طبقه بندي و موقعيت خوبي مي باشد و زيرساختهاي اين نوع توريسم در بلك فراهم شده است. در بلك اكثر هتلها به سبب ۵ ستاره بودن داراي مراكز مخصوص به هتل زيبائي و سلامتي مي باشند ولي سرمايه گذاران آزاد نيز با سرمايه گذاري بي بديل و ساخت مراكز مدرن و مجهز نيز آماده ارائه سرويس به توريستها مي باشند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.